duminică, 6 noiembrie 2011

Interviu cu Narcis Iustin Ianau


Astazi am avut un interviu cu Narcis Iustin Ianau, o discutie libera ca intre doi prieteni legata de viata lui de zi cu zi si de influenta emisiuni ,, Romanii au talent" asupra vietii lui. Iata ce ne spune Narcis pe pagina lui de facebook :


My name is Ianau Narcis Iustin and I am 16. I was born on February 24th, 1995 in the county of Bacau. 

Every since I was a child I loved music. It is through music I can express myself easier, the music relaxes me, gives me hope, understands me, makes me happy and pays attention to me. It takes me to an imaginary world where I can open up.

For me music is not only a relaxation method, but a jo...b... to help me make ends meet.

I sing from a young age, and as far as I can remember, the first time I sang was when I was five in the church choir. I was waiting for my aunt Elena, who was rehearsing there and heard the choir. This is how I began singing. The priest had heard me and asked me to join the sopranos, together with whom I sang for four years. Later on I wanted to serve in front of the altar, but that didn't last long and I was back in the choir where I sang to this day on.

I first sang on a stage at the age of ten. I wasn't too nervous because the crowd knew me from the church. The song of choice was “My heart will go on” and they were pleasantly surprised. I was so overwhelmed with feelings that I started crying while singing, it was the most beautiful thing. Anyways, I was happy that people appreciated me.

All this time I was singing the psalms at the service lectures although the other kids laughed and are still laughing at my voice. I never gave up and never will!

At fifteen I sang a duet with a boy on a real stage at the Bacau Athenaeum.
I was surprised to see people who had no idea who I was applauding me, I felt in 7th heaven. Afterward I was offered the chance to study at the George Apostu art high-school in Bacau.

Then, the moment I was waiting for arrived. I sang on the Romania's got Talent show in 2011 where I won the second prize. I had never dreamed of this huge success. Since then I'm developing my career and sing in concerts and shows.

I finished Barati primary school. At the moment I'm a student with “George Apostu” art college in Bacau.


Si acum se vedem cum a decurs interviul de astazi:

Reporter:  Salut Narcis!
Narcis:  Buna!
Reporter:  Narcis, pentru inceput as dori sa te intreb cati ani ai si unde inveti?
Narcis:  Am 16 ani si invat la Colegiul National de Arta ,,George Apostu" din Bacau.
Reporter:  Cum ai ajuns la ,,Romanii au talent"?
Narcis: Am fost indrumat de catre  familie.
Reporter: Cu ce melodie ai debutat?
Narcis: O mio babbino caro.
Reporter: Ai fost dezamagit ca nu ai castigat concursul ,,Romanii au talent"?
Narcis: Nu am fost dezamagit pentru ca mi s-au deschis multe alte porti!
Reporter: In timpul concursului ai avut parte de evenimente fericite? dar de cele nefericite?
Narcis: Cu ocazia zilei de nume PRO TV-ul mi-a oferit un tort si impreuna cu ceilalti concurenti mi-au cantat La multi ani! Iar evenimente nefericite nu am avut.
Reporter: Ai pastrat legatura dupa concurs cu ceilalti concurenti?
Narcis: Doar cu o parte.
Reporter: Dupa plecarea  din PRO TV cum a fost viata ta?
Narcis: Zbuciumata, nu am stiut ce sa fac dar familia m-a ajutat sa trec peste!
Reporter: S-a schimbat ceva dupa aparitia ta la TV, intre tine si prieteni sau familie?
Narcis: Majoritatea prietenilor m-au abandonat, mi-am facut noi prieteni iar intre mine si familie nu s-a schimbat nimic.
Reporter: Ai multi fani?
Narcis: Nu ma pot exprima!
Reporter: Acum dupa emisiune cum te privesc cei din Bacau ?
Narcis: Se uita ciudat, cei care ma cunosc ma saluta, cei care nu ma cunosc ma trec cu vederea desi majoritatea oamenilor sunt nedumeriti de persoana mea se intreba daca sunt eu sau nu.
Reporter: Ce proiecte de viitor ai?
Narcis: Nu stiu, astept propuneri!
Reporter: Unde ti-ai petrecut vacanta de vara?
Narcis: Pe langa concertele din tara si din afara am fost pentru cateva saptamani in Italia la mama mea, impreuna cu tatal meu am fost la mare in Italia mai exact la Rimini cu o matusa de a mea in plus m-am pregatit in evolutia mea artistica.
Reporter: Cum se petrece o zi obisnuita din viata ta?
Narcis: Dimineata ma scol foarte greu, dupa care imi fac igiena zilnica intru pe facebook, pe mes, vad ce mai e nou imi invat pentru scoala, dupa care plec la scoala de obicei in jurul orei 11:00 am 6-7 ore pe zi iar cand ma intorc acasa intru pe site-urile de socializare citesc o carte, ma uit la film apoi ma culc.
Reporter: La scoaala cum stai cu notele?
Narcis: La scoala este foarte greu dar sunt multumit cu notele pe care le iau, anul trecut am terminat cu 9,44.
Reporter : Dupa concursul ,,Romanii au talent", Narcis a participat la mai multe evenimente: 
-La salezieni in Bacau la ora 15 pe 15.05.2011.
-La Targu-Mures 29.05.2011.
- La un spectacol din Bucuresti 26.05.2011.
- La happy hour in data de 30.06.2011.
- Auditi in Bucuresti in data de 30.07.2011-01.08.2011.
- Inregistrari de piese in Bacau 29-30.07.20011.
La TRAININGUL „DEZVOLTARE PERSONALĂ, CETĂŢENIE ACTIVĂ ŞI LEADERSHIP” 25-29.07.2011.
- 4-6 august inregistrari de piese noi in Bacau.
- Pe 6.08.2011 va astept pe TVR Iasi la emisiunea " Muzica ta" incepand cu ora 19:30.
- Pe 13/08/2011 incepand cu oara 18:00 la un spectacol de zile mari la CentrulCultural Mihai Eminescu, din parcul National.
Pe 14 si 15 august 2011 ma gasiti la Biserica Romano-Catolica “Coborarea Duhului Sfant” din Barati cu ocazia pelerinajului in cinstea sarbatorii "Adormirea Maicii Domnului".
Concert caritabil in aer liber in Bacau, in Parcul Catedralei , vineri 26 august 2011 orele 18.00.
- La emisiunea "Io canto" pe Canale 5 incepand cu ora 21:30 (ora Italiei)! 15 septembrie 2011 .
-(29.10.2011) incepand cu orele 18:00-18:30 va astept in jud. Vrancea-Focsani in comuna Jaristea pentru a petrece cateva momente impreuna cu ocazia zilelor comunei!
Mie unul Narcis mi se pare un tip inteligent si interactiv cu micile sale defecte ca totusi suntem oameni. In concluzie intalnirea noastra a decurs frumos la un ceai :).b5660384e081070

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu