miercuri, 9 noiembrie 2011

Andrei Dumitriu ne-a oferit azi un interviu extraordinar!!


Astazi l-am cunoscut pe Andrei Dumitriu asa cum este el, inafara camerelor de filmat, un tip simplu si totodata rafinat. Pentru cine nu il cunoaste deja din emisiunea ,,Burlacita", va pun la dispozitie cateva date preluate din profilul personal : ,,



Despre Mine


Andrei Dumitriu s-a nascut la data de 25 august 1987, la Bacau. A urmat timp de 3 ani studiile Colegiului Militar Liceal Campulung Moldovenesc, neregasindu-se in regimul cazon al unitatii se transfera in ultimul an la institutia de invatamant civila Colegiul Tehnic Anghel Saligny Bacau. Readaptandu-se la stilul de viata civil urmeaza cursurile Universitatii George Bacovia, in urma absolvirii cursurilor si pana in present se inscrie la programul de master al universitatii "Managementul Afacerilor".Pe toata durata studiilor universitare a lucrat in diferite domenii: 2 ani operator pc, 6 luni consultant vanzari si 1 an intr-un proiect de strategie si dezvoltare durabila al CSJ Bacau.

Experienta modeling

A debutat in modeling la varsta de 19 ani pe plan local in diferite prezentari, sedinte foto, reclame. A colaborat cu diferite agentii din Piatra Neamt, Iasi, Bucuresti pentru diferite evenimente. A fost desemnat de agentia President Models pentru a fi membru in comisia de jurizare a concursului "Miss Tourism Queen of the Year International 2011" faza nationala. A primit invitatia de a reprezenta Romania in concursul online "Miss and Mister Facebook Univers", unde s-a clasat pe locul 7 din 100 de tari participante ,castigand o sedinta foto cu reprezentantul concursului fotograful Paulo Cesar din Portugalia alaturi de manechinele Olivia Ortiz si Pedro Serdoura.
In prezent este imaginea firmei "Mariage Agency Iasi" si al salonului de infrumusetare "Beverly’s Bacau" ocazie cu care participa la diferite proiecte de modeling in numeroase showroom-uri si targuri de prezentari vestimentare."

Da, stiu, mai sunt unele informatii in profilul sau, pe care, din motive publicitare, nu le voi publica.
OK sa lasam la o parte aceste discutii si sa aflam ce am vorbit azi cu Andrei Dumitriu:

Reporter: Ce te-a facut sa mergi la emisiunea ,,Burlacita"?

Andrei Dumitriu:  Participarea mea la show-ul "Burlacita" a reprezentat o provocare pentru mine, 
pentru a cunoaste oameni din medii sociale diferite, si nu in ultimul rand, provocarea de a 
cuceri o femeie frumoasa, poate una din cele mai dorite femei din Romania.


Reporter: Ce asteptari aveai din partea Burlacitiei ?

Andrei Dumitriu: Asteptarile au fost pe masura, Bianca Dragusanu demonstrandu-mi atat mie,  
cat si celorlati concurenti, dar mai ales telespectatorilor, ca este o femeie puternica si ambitioasa.

Reporter: Cum te-ai inteles cu concurentii din emisiune?

Andrei Dumitriu:Faptul ca sunt o fire sociabila si comunicativa m-a ajutat foarte mult in relatia 
cu participantii acestui show, chiar as putea spune ca le-am castigat simpatia acestora.


Reporter: Ati ramas prieteni, mai vorbiti si acum?


Andrei Dumitriu: Da, am ramas prieten cu toti baietii, si mai mult decat atat, datorita feed-back-ului obtinut in urma acestui concurs, am creat proiectul intitulat " Burlacii" de care pot spune ca ma ocup in totalitate, atat prin promovarea baietilor, cat si de impresarierea lor, ajutat fiind de Andrei Jilavu(make-up artist si hairstylist).


Reporter: Adesea ti se spune ca incerci sa-l imiti pe Catalin Botezatu, te deranjeaza acest lucru?


Andrei Dumitriu: In primul rand, sunt mandru ca oamenii au creat o legtura intre mine si Catalin Botezatu. Este un atuu pentru mine, castigand astfel contracte in domeniul in care activez. De aceea, cuvantul imitat nu este tocmai potrivit , pentru ca nu incerc sa imit pe nimeni, si in timp voi demonstra ca sunt mai mult decat atat, nu doar un om care seamana cu Catalin Botezatu.


Reporter: Dupa emisiune crezi ca ai avut mai mult succesc in cucerirea fetelor?


Andrei Dumitriu: Da, am avut de castigat multe admiratoare in urma show-ului, dar nu asta este scopul meu acum. In momentul asta, doresc sa ma indrept spre o cariera mai buna.


Reporter: Care sunt planurile tale de viitor?


Andrei Dumitriu: As fi foarte incantat sa am o cariera in televiziune, pe langa viata de fotomodel. Ma atrage tot ce tine de media.


Reporter:  Vei mai aparea in shw-uri tv sau la vreo prezentare de moda?


Andrei Dumitriu: Prezentarile de moda pe care le facem cu burlacii, si nu numai. Dar as fi mai incantat sa apar in show-uri TV.


Reporter:  Ai avut o colaborare cu Adina Buzatu, cum ti s-a parut colaborarea ?


Andrei Dumitriu: Adina Buzatu este o femeie nemaipomenita, care ne-a oferit un ajutor deosebit. Ea continua sa ne sprijine si pe parcursul noului proiect.


Reporter:  Ce a zis familia cand ai fost ales sa participi in emisiune?


Andrei Dumitriu: Nu a fost chiar o noutate, pentru familia mea, sa apar in show-uri TV, eu mai avand aparitii TV si in trecut. Tot timpul acesta, ei nu au facut decat sa ma sustina.


Reporter:  Dupa acest show crezi ca esti mai popular si lumea te recunoaste mai usor pe strada?


Andrei Dumitriu: Da, sunt mai popular, lumea ma recunoaste pe strada, uneori ma mai opresc pentru poze sau un autograf.


Reporter: . Momentan ai o relatie ?


Andrei Dumitriu: Nu am o relatie, poate pentru ca nu am timpul necesar, deoarece ma canalizez pe cariera.


Reporter:  Unde iti vei petrece vacanta de iarna ?


Andrei Dumitriu: Momentan nu stiu unde o sa-mi petrec vacanta de iarna, dar Revelionul mi-l voi ptrece in Ramnicu Valcea, la munca. Poate si vacanta de iarna o voi petrece tot la munca.


Reporter:  De cand lucrezi ca si model?


Andrei Dumitriu:  Ca si model, am inceput pe la varsta de 19 ani, dar am avut foarte mult de invatat in decursul anilor. Am inceput sa castig bani pe la 21 de ani, lucrand, in zona Moldovei, mai exact Iasi, ca si model.


Reporter:  Ce realizari ai pe plan profesional?


Andrei Dumitriu:  M-a maturizat foarte mult liceul militar, iar acest lucru m-a facut sa iau decizia de a lucra in diferite domenii, precum : cel IT, ca operator, timp de 2 ani, iar un an am lucrat in Prefectura din Bacau. In ciuda acestor lucruri, cand cariera mea de fotomodel s-a dezvoltat, am renuntat la celelalte job-uri.


Reporter:  Esti mandru ca esti din Bacau?


Andrei Dumitriu:Da, sunt foarte mandru ca sunt din Bacau si de fiecare data cand mi se va oferi sansa sa revin cu noi proiecte in Bacau, o voi face cu mare drag pentru orasul meu natal.


Reporter: Ai un mesaj pentru cei care vor citi articolul despre tine?


Andrei Dumitriu:  Da, am un mesaj, si anume,sa-si urmeze visele. Orice lucru este posibil daca-ti doresti cu adevarat! Daca au un vis, sa si-l urmeze. Daca sunt ambitiosi si-l vor implini, dar acest lucru numai cu multa munca.


Reporter:Asa cum spuneam la inceput Andrei Dumitriu nu este doar un baiat rafinat, ci si un baiat inteligent, cu initiativa, asa cum reiese si din discutia avuta cu el, si care va reusi sa razbata in viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu