joi, 24 noiembrie 2011

Fii alaturi de noi de 1 Decembrie, Ziua Mondiala Anti SIDA





Azi am primit un mesaj de la ,,eu sunt! tu?" ce consta acest mesaj, este o invitatie adresata orcui ca in data de 29.11.2011 sa ne fiti alaturi in combaterea HIV/SIDA, iata cum suna mesajul lor:

Fii alaturi de noi in lupta impotriva SIDA!
Vino la funda umana si la actiunea de distribuire de prezervative in Bucuresti!
Marti, 29 noiembrie, la ora 9.00, ne prindem intr-o funda umana si inaltam baloane rosii in direct la Neata cu Razvan si Dani!

Apoi mergem cu un autobuz inchiriat spre centrul orasului, unde impartim prezervative pe strada.
La final, fiecare primeste un insemn metalic cu fundita rosie anti SIDA, dintr-o campanie sprijinita de LL Cool J, Christina Aguilera, Cindy Crawford, si altii.
Ne intalnim marti dimineata intre ora 8.00 si 8.15 la fostul teatru Excelsior, Bdul Ion Mihalache nr. 174, statia de metro 1 Mai, chiar vizavi de benzinaria Agip.
.
Adresa:
Sector 1, judetul Bucuresti, Romania
Str. Ion Mihalache, 174, fostul teatru Excelsior, statia de metrou 1 Mai


Cum suna? Va place? Veniti?... Eu unu o sa fiu, o sa ma implic cat pot eu de mult, in acesta campanie. In rest am sa scriu pe blog ceea ce a fost si o sa revin si cu multe poze ca sa vada toata lumea solidaritatea de care dau parte cei de la ,,eu sunt!tu?".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu