duminică, 4 decembrie 2011

O seara de neuitat cu Smiley



Am ajuns in Arena Mall,Bacau, la ora 16:00 si am asteptat entuziasmat si nerabdator sa inceapa programul din acea seara. Aveam suficient timp sa analizez publicul care va fi prezent pentru prezentarea de moda si concertul lui Smiley… Si…marturisesc nu era asa de multa lume…inca.






Asistat de Adina Grozavu am compus intrebarile pentru super-interviul cu Smiley. Eram incredibil de emotionat avand in vedere ca urma sa stau de vorba cu una dintre cele mai mari vedete autohtone…Pana la ora 18:00, cand urma sa inceapa prezentarea de moda am asteptat cuminte revizuidu-mi intrebarile si aparatura( camera de la telefon :)) ). Jurnalistii si ziaristii au ajuns in jur de ora 17:50 si apoi bacauanii au inceput sa umple mall-ul, fiind entuziasmati de concertul lui Smiley! Oare cum va arata mall-ul la concerul lui Smiley?
















Ceea ce se anunta a fi "Sophisticated woman"- Beverly's Salon- noile tendinte in coafuri, moda si machiaj- prezentare de moda a inceput de fapt la ora 19:00( intarzierea tipic romaneasca) ! Am renuntat sa asteptam la nesfarsit acea prezentare, asa ca am luat legatura cu Alexandru, tour manager-ul lui Smiley.






 Artistul  lua masa la restaurantul "Sphinx" din Arena Mall Bacau si am fost rugati sa-l asteptam sa termine . Am fost primiti ca niste adevarati profesionisti si ne-am bucurat de atmosfera foarte placuta si primitoare a restaurantului… Cred ca si Smiley si echipa lui -formata din aproximativ 10 persoane- s-au simiti foarte bine detensionandu-se aici, inainte de show.






 Dupa inca jumatate de ora tour manager-ul lui Smiley a venit si ne-a condus la masa artistului. Acesta ne-a primit cu zambetul pe buze invitandu-ne sa ne asezam. Instinctul meu imi spunea ca avea sa fie un interviu pe cinste. M-am aventurat cu prima intrebare:

Reporter: Sa presupunem ca n-ai fi artist. Ce ti-ar fi placut sa faci in viata?
Smiley: Producator!
Reporter: Cum evadezi din rutina zilnica?
Smiley: Prin oras in general, la munte,la mare, plec din tara, plec pe Marte.
Reporter: Este Smiley de pe scena acelasi cu cel din viata de zi cu zi ?
Smiley: Da!
Reporter: A existat vreun moment in care ai dorit sa renunti la cariera muzicala?
Smiley:Nu a existat niciodata, si nici nu stiu daca o sa existe vreodata!
Reporter: Te identifici cu vreun personaj dintr-un film sau o carte?
Smiley: Cred ca sunt o combinatie intre Tom Sawyer si Huckleberry Finn
Reporter: Daca ar fi sa alegi intre muzica si dans, care ar fi punctul tau forte?
Smiley: Muzica.
Reporter: Regreti vreo alegere facuta de-a lungul carierei?
Smiley: Nu, nu am regrete, traiesc fara regrete!
Reporter: Ce amintiri placute ai din copilarie?
Smiley: Din copilarie? Din copilarie cred ca 90% dintre amintiri sunt placute, nu am una anume.
Reporter:Care consideri ca este experienta care te-a influentat cel mai mult ca om?
Smiley: Nu exista o experienta anume care sa ma fi influentat. Toate experietele te influenteaza, nu ai cum sa definesti una. Dar cred ca prima care m-a influentat este o tabara unde am fost intr-a patra spre a cincea, cu liceul de muzica, unde m-am indragostit de chitara. Atunci m-am apucat efectiv de muzica.
Reporter: Cum ai ajuns sa fii in juriu la ,, Vocea Romaniei"?
Smiley: Evident ca lucrez cu aceasi echipa de la "Romanii au talent" si propunerea a venit intr-un mod natural. Aveau nevoie de oameni care sa se ocupe de asta, iar eu cu asta ma ocup in general, cu interpretarea artistilor.
Reporter: Cum reusesti sa fii mereu cu zambetul pe buze?
Smiley: Beau multa apa!
Reporter: Ti-ai format prietenii cu cei din echipa ta? Dar din celelalte echipe?
Smiley: Da, suntem foarte buni prieteni, adica cat poti sa te fi imprietenit in cateva luni. Cu cativa dintre ei ma stiam dinainte si ma inteleg bine cu toate echipele. Practic suntem colegi si mi se pare normal sa avem o relatie frumoasa.
Reporter: Cum decurge relatia ta cu Laura Cosoi?
Smiley: Decurge normal, ca orice relatie normala. Adica normala in limitele in care amandoi suntem ocupati.
Reporter: Ai posibilitatea de a-ti petrece vacanta de iarna alaturi de cei dragi?
Smiley: Da! De craciun, da. De revelion, nu. Dar Craciunul si, eventual, Pastele incerc, pe cat posibil, sa le petrec cu ei si sa ajung cat mai des acasa.
Reporter: Ce interpret preferat ai?
Smiley: Sunt foarte multi!
Reporter: Cum decurge o zi obisnuita din viata ta?
Smiley: Depinde, ca sunt foarte diferite zilele din viata mea. Nu prea se repeta lucrurile. Uite, de exemplu, sunt zile in care am "Vocea Romaniei", sunt zile in care nu am "Vocea Romaniei". Zile in care am concerte zile, in care nu am concete. Daca e o zi de studio plec de dimineata de acasa, ma duc la studio si ma intorc noaptea la 3-4 sau cand nu mai pot. Sunt diferite zilele mele, nu sunt toate la fel!
Reporter: Cat timp din viata ta aloci fanilor?
Smiley: In fiecare zi incerc sa imi fac timp sa intru in contact cu ei, si pe facebook si pe twitter.
Reporter: Vocea Romaniei te-a schimat in vreun fel?
Smiley:" Vocea Romaniei" sper sa schimbe showbiz-ul, in general, nu numai pe mine. Asta sper de la "Vocea Romaniei",sa schimbe un pic viziunea asupra muzici in Romania.
Reporter: Ce planuri de viitor ai in cariera ta?
Smiley: Pregatesc un album nou care o sa apara in primavara si dezvolt din ce in ce mai tare Ha ha ha Production.
Reporter: Un citat preferat ai ?
Smiley: Da! ,,Don't worry, be happy".
Reporter: Un mesaj pentru cei care vor citi articolul ?
Smiley: Pentru ca vin sarbatorile, le urez sarbatori linistite, fericite si un an nou mai frumos decat cel care a fost.

 Dupa inteviu am facut si o poza impreuna…






 Si dupa ce i-am multumit lui Smiley...am realizat ca am reusit sa trec cu bine peste emotii si pana la urma a fost un interviu ok… Totusi, mai aveam ceva de facut… sa ma bucur de concert! Bacauani-numerosi- asteptau si ei momentul in care Smiley va urca in sfarsit pe scena. 





Pe la ora 20:20 a aparut si vedeta serii, interpretand "Oficial imi merge bine", ceea ce a adus la extaz publicul, intrucat toate fetele tipau cand acesta le vrajea cu privirea sa. Inca o data Smiley a dovedit ca nu este  doar un cantaret foarte bun dar si un entertainer adevarat, tinand publicul in priza!
















  In timpul concertului ma gandeam ca  Smiley a  venit de prea putine ori in Bacau, desi dupa cum s-a vazut si asta-seara, este dorit. Sper sa mai  revina la noi.Ultima melodie interpretata a fost "Preocupat cu gura ta” care a fost finalul perfect. Fugind prin multime ,artistul s-a retras in restaurantul unde l-am intervievat…Din pacate a parasit Moldova pentru a fugi la Brasov unde avea un alt concert… Noi ii uram un drum bun si il mai asteptam pe la noi. Spectacolul insa nu se terminase pentru cetatenii din Bacau. La Arena Mall isi facea aparitia si cantareata  Alessia. Ei, bine sincer sa fiu eu nu am mai ramas…uuups… dar cred ca si ea a reusit sa incante publicul ramas la mall… Ce pot spune... seara a fost una minunata, Smiley s-a dovedit a fi fosrte de treaba si un artist minunat! Sper ca i-a placut publicul din Bacau si sper se revina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu