Am avut minunata ocazie de a o intervieva pe Adina Buzatu, o mare stilista romanca, care s-ar descrie pe sine, colectiile sale, serviciile oferite ca stilist si grija pe care o are de clientii si colaboratorii sai, dupa cum urmeaza(preluat de pe site-ul propriu):
O mare parte a presei mondene crede în continuare, în ciuda
frecventelor mele precizări, că sunt designer vestimentar. Ei bine, nu. Adina
Buzatu nu este designer ci stilist, iar specialitatea mea sunt ţinutele
masculine.
Talentul meu este să ajut bărbatul rafinat şi atent la detalii să îşi
pună în valoare atuurile.Ştiu că succesul unui bărbat este direct proporţional
cu încrederea pe care o are în sine, iar propria imagine este un
ingredient important al acestei ecuaţii.
Conceptul Trends by Adina Buzatu porneşte tocmai de la aceasă premisă.
Înţeleg şi savurez
tendinţele modei, dar în acelaşi timp cred în eterna eleganţă. De aceea,
ţinutele Trends by Adina Buzatu sunt un mix eclectic între clasic şi avangardă,
între casual şi elegant.Toate piesele de îmbrăcăminte din boutique-urile Trends
by Adina Buzatu sunt definite prin croiala impecabilă şi calitatea remarcabilă
a materialelor. Materialele, atât cele clasice cât şi cele obtinuţe prin
tehnologii revolutionare, sunt exclusiv naturale: lână, caşmir, in, cânepa,
mătase.
Avem exclusivitate pentru România a tuturor brandurilor
prezente in magazinele Trends by Adina Buzatu, branduri cu personalitate
puternică a căror colecţii îmbină eleganţa tradiţională cu ultimele tendinţe
ale modei.
Astfel, branduri în vogă ale momentului, cu designeri răsfăţaţi de
presa internaţională cum ar fi compania italiană Messagerie, londoneza Babette
Wasserman sau Leitmotiv, stau alături de branduri cu istorie care începe tocmai
în secolul 19, a căror experienţă îndelungată garantează calitatea: Vakko,
(1934), prestigioasa cămăşărie Bagutta prin linia de vârf CIT Luxury sau
atelierul Ortigni unde pantofii sunt produşi exclusiv manual încă din 1930.
Sunt perfecţionistă,
îmi place să surprind şi să provoc. De aceea, în fiecare sezon lărgesc portofoliul Trends by Adina Buzatu cu
branduri spectaculoase şi pline de personalitate.
Între Trends by Adina Buzatu şi majoritatea clienţilor
există un soi de parteneriat. În schimbul încrederii pe care ne-o acordă, noi
le oferim un look proaspăt, o imagine nouă, şi de ce nu, chiar o mentalitate
nouă.O continuare firească a acestei filosofii este faptul că le construim
clientilor noştri ţinute complete în funcţie de personalitatea, aspectul şi
constituţia fizică, de la pantofi şi costum până la cel mai discret detaliu
vestimentar.
Clienţii noştri ştiu
că alegerea ţinutelor este dublată de un set de servicii care include sfaturi
stililistice, eventualele modificări până la detaliu, livrarea produselor la
domiciliu sau consiliere cu privire la ţinutele partenerei. Astfel, ei au
siguranţa că ceea ce cumpără li se potriveşte mănuşă, evită risipa de bani
investiţi în produse care rămân nepurtate în şifonier şi costurile suplimentare
aferente ajustărilor.
Am creeat conceptul
Trends by Adina Buzatu cu un scop foarte clar: acela de a îndruma spre stil şi
rafinament. După ani de muncă, sunt mândră că
Trends by Adina Buzatu este un reper al eleganţei masculine.
Dupa ceva suspans Adina Buzatu mi-a facut in seara asta o mare
surpriza de a imi raspunde la interviul mult asteptat de mine si de voi toti. Ceea
ce am discutat cu Adina e pentru a va
ajuta pe voi sa intelegeti conceptul Trends by Adina Buzatu si tot o data sa va
personalizati, iata intrebarile mele:
Reporter:Cand ai avut prima lansare a colectie tale? Unde a
avut loc acesta?
Adina Buzatu: Poate o sa te surprinda dar era vorba de o
colectie de blanuri, acum 14 ani
Reporter: Prin ce ai devenit atat de cunoscuta in Romania?
Adina Buzatu:.
Pasiune, munca,profesionalism si sansa.
Reporter:Te consideri
un critic din punct de vedere vestimentar?
Adina Buzatu: Nu, si nici nu ar fi fair. Sunt stilist si nu
critic munca altora.
Reporter: Esti un
stilist si nu un design-er, Care este diferenta?
Adina Buzatu: Eu concep tinute alaturand armonios piese
create de alti designeri, astfel incat ele sa se potriveasca purtatorului.
Reporter:. Ai o
multime de prieteni pe facebook, ai timp sa stai de vorba cu toti?
Adina Buzatu: Nu, desi mi-as dori foarte mult, insa fac
toata comunicarea personal.
Reporter: Parerea
personelor care stau acasa si te privesc la TV, conteaza pentru tine?
Adina Buzatu: Toate interviurile mele si aparitiile TV
promoveaza bunul simt si dezvoltarea stilului personal. Nu toata lumea isi
permite un stilist desi foarte multi si-ar dori. Este important pentru mine sa
reusesc sa fac diferenta si da, prin prisma aceasta as putea spune ca este
important.
Reporter:
Imbracamintea creeata de tine este strict barbatesca, te-ai gandit vrodata la o
colectie si pentru femei?
Adina Buzatu: Sunt intrebata deseori acest lucru de catre
sotiile clientilor mei. Sincera sa fiu imi este teama ca daca as deschide un
magazin pentru femei acesta ar fi mult mai sarac in oferte, fata de cele pentru
barbati pe care le am deja. Este posibil totusi ca pe viitor sa fac acest pas!
Reporter: Cum te
descurci cu navigatul pe internet si cat timp iti ia acesta ?
Adina Buzatu: Nu sunt un fan al internetului si il folosesc
doar atunci cand este necesar. In general, nu sunt orientata catre tehnologie
si nu imi este foarte la indrmana sa o folosesc
Reporter: In viziunea
ta cum arata babratul perfect ?
Adina Buzatu: Exact cum nici femeia perfecta nu este aceea
care se inscrie in dimensiunile 90-60-90, nici calitatile barbatului perfect nu
pot fi standardizate. Conteaza insa educatia, rafinamentul, gradul de cultura.
Reporter: Cu ce
noutate vei veni in industria fashio-nului anul viitor?
Adina Buzatu: Vor fi
multe noutati, prefer insa sa va surprind!
Reporter:Ai 2 mari
magazine dedicate barbatilor, de ce lumea sa aleaga produsul tau?
Adina Buzatu: Din
acelasi motiv pentru care aleg si eu fiecare produs in parte cand il comand si
anume calitatea fara de cusur, pretul care in raport cu aceasta este rezonabil,
viziunea inovativa a brandurilor pe care le reprezentam in exclusivitate pentru
Romania si serviciile personalizate. Sunt direct implicata in tot acest proces
si imi face placere sa imi consiliez cat mai multi dintre clienti personal.
Reporter:Facand
abstractie de tot, de tine mai ai timp?
Adina Buzatu: avand in vedere ca jobul este parte din mine,
as putea spune ca tot timpul imi este dedicat. Mai mult, am un program zilnic
destul de amplu de relaxare si sport si petrec mult timp cu fetita mea care de
altfel ma insoteste si in calatoriile de afaceri.
Reporter:Cum decurge
o zi obisnuita din viata ta?
Adina Buzatu: Imi
incep ziua foarte devreme, cu sport si masaj, apoi birou si magazine. Dupa
amiaza este in general dedicata clientilor. Sunt zile cand onorez invitatii
mondene desi in general le evit si altele cand merg la emisiuni. Nu ajung
aproape niciodata inainte de ora 11-12 acasa.
Reporter:Pentru cei
care te urmaresc pe facebook si nu numai vei mai veni cu cadouri pentru ei?
Adina Buzatu: Cu siguranta, imi face placere sa ofer
surprize prietenilor de pe Facebook, ca semn de apreciere pentru atentia pe
care mi-o acorda. Mai mult decat atat, concursurile pe care le organizez sunt
de cele mai multe ori instructive. Chiar daca nu judec, las lucrurile sa se
inteleaga de la sine.
Reporter: Ai sa
transmiti un mesaj celor care vor citi articolul?
Adina Buzatu: Le urez
un 2012 minunat si le ofer calendarul meu pe care il pot descarca de pe site-ul
www.adinabuzatu.ro/calendar.
Astazi am cunoscut-o
pe Adina Buzatu un stilist super cool si va recomand 100% incredere in ea
pentru orice intrebare legata de imbracaminte la care va va raspunde cu
precizie si un zambet pe buze. Sper ca va placut si acest interviu !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu